För sent...

... egentligen, men jag sover så lite ändå denna vecka så varför ens göra ett seriöst försök?

Började kl 6 i morse, jobbade till halv tre på ett ungefär, direkt ut och hade en dust med Hampus på ridbanan. Sitsträning och dressyrprogram, han var super! Hem och äta alldeles för mycket för att sedan bege sig till en kokhet gymnastiksal för kendoträningen. Bangade rustningsträningen på slutet, dels pga av värmen, men mest pga trötthet och en stor blåsa under foten. Fick i allafall till en härlig känsla idag, speciellt i huggcirkeln det kändes så avslappnat, första gången någonsin som jag fått den känslan. Nu blir det en vecka till nästa gång, min handled har fortfarande inte återhämtat sig helt, den har fortfarande ett mönster av gulnande blåmärken som gör ont. Jag måste bli snabbare också, snabbare hela tiden.

Nu är det packat och klart, nästan i allafall och jag ska försöka blunda och tänka på ingenting för att somna. Imorgon kör vi järnet igen!

Det Positiva: Mitt liv
Det Negativa: Hektiskt

Min plats i livet är här just nu och ingenting annat...

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Syster Elinor

hihi ja det är bra att jag har er :D fast jag har jätteont i rumpan nu ;)



stor kram på dig <3

2010-04-05 @ 20:26:09
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0