ppssst...

... nu pyser vi ut luften för superwoman går på semester, inget mera jobb på två veckor!


Ikväll är det detta som gäller

Avslutade veckan med en tidig jobbmorgon, flaxa runt på kontoret coh fixa och trixa, hem en sväng och sedan iväg till Hampushästen som för dagen var Superhästen och var en riktig stjärna på galoppfattningar i båda varven. Det ni, för ett och ett halvt år sedan vägrade hästen höger galopp, knappt att han ville eller orkade galoppera alls om det inte var hemåt. Nu galopperar han i båda varven på volt, på ridbanan, varv efter varv. Det är gött när träningen ger resultat. Sedan linade jag Joker också, över bommar och han var också duktig, lyfte ordentligt på hovarna och såg sig för. Så ska en Bruksridningshäst göra!

Ikväll ska jag lata mig och äta glass för att fira sedan ska jag ha kul på Vätternrundan imogon och dela ut mat till snurriga cyklister, försöka ragga upp ett tält och om det är sol njuta av den.

Det Positiva: Ledighet
Det Negativa: Spänningar

Come home, I am waiting for you...

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka söta kissemissar som ligger där och snusar och gottar sig. Så gott de har det!



/Malin

2010-06-19 @ 10:08:18
URL: http://ostgotakatterna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0