Back to work

Japp, semestern är över och Matilda är back on track på jobbet. Eller nästan i allafall, lite halvlångsam har jag kännt mig idag, men det går nog över vad det lider. Rätt så lugnt var det också, kan ju hoppas att det fortsätter nån vecka så jag kan mixtra lite. Eller så får vi ett megaprojekt så vi får jobba övertid istället. Inte för att det är så troligt då kundens förtroende är ungefär lika med noll för företaget. Så vi får väl se hur framtiden ser ut.

Blev en sväng till stallet och en redan svettig Hamous. Han och Joker har sprungit flera varv i hagen alldeles innan fick jag berättat för mig. Det blev lite SM-träning för Joker på ridbanan, sedan en skrittur i skogen bland broms och annat flygande. Trevligt att andas lite luft igen.

Nu blir det dusch och sedan sova, tillbaka till rutinerna.

Det Positiva: Rutiner
Det Negativa: Varm sommar utanför

I do what I do

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0