År 2009

En liten summering av året som gått. Det blev mer än vad jag förväntade mig, drömde eller i mina vildaste fantasier kunde se. Utvecklingen har fortsatt och vad kommer jag att minnas mest?

2009 var året då....
... Kendo kom in i mitt liv
... En häst som heter Hampus gjorde entré
... Jag började förstå att man måste göra prioriteringar och bestämma sig för vad man helst vill göra
... Jag avslutade min utbildning och lämnade studentlivet bakom mig
... Jag insåg hur underbara vänner jag har
... Jag inte dök på ett helt år för första gången sedan certifikatet togs
... Jag flyttade och trivdes
... Jag var lycklig <3

Det har hänt så mycket, om jag går tillbaka och läser årets inlägg så blickar jag tillbaka på en tid fylld av lycka och roligheter. Ibland kanske jag har stressat för mycket, velat för mycket, men för det mesta har det bara varit underbart. Jag hoppas att 2010 ska fortsätta i samma anda, kanske med lite läge tempo. Så som förra året slutade och började jag utomlands, denna resa med min fina Johan och hans familj.

Årets Positiva: Nya äventyr
Årets Negativa: Svåra prioriteringar

I want to spend all my time with you

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Systersyter Elinor

fin liten lista du gjort :D det enda som jag inte gillar är punkten med dykningen ;P det måste vi ändra på 2010 ;P :D:D



bamsekram!!! <3

2010-01-10 @ 18:04:43
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0