Att träna utan...

... ordentlig frukost är inte en bra idé. Det vet jag nu av egen erfarenhet. Men vaknar man halv elva och träningen börjar elva så hinner man inte få i sig så mycket. Det funkade i allafall, var inte ett yberhårt pass idag så jag klarade mig igenom det.

En timmes kata till att börja med som gick helt okej. Sedan rustningsdel med lite tekniker, jaga efter och försöka attackera i vändningen. Kroppen var väl med på det mesta, men huvudet var helt off. Jag var mest bara irriterad och arg. Jag brukar alltid lyckas koppla bort känslor när jag tränar, det brukar bli tomt i huvudet, men idag gick det inte. Jag var bara arg mest hela tiden.

Nu tänker jag leka med min katt istället så kanske humöret återvänder. Sedan ska jag på tjejkväll och titta på svärdsfilmer, så det så.

Det Positiva: Katorna gick ju bra...
Det Negativa: Irritation

Ibland vill jag bara slänga shinaien i golvet och slåss med händerna...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0