Sammanhang

Är det något jag verkligen tycker är spännande så är det sammanhang, hur allting tycks hänga ihop på något sätt och hur världen krymper mer och mer. Nu rör jag mig ju inte i en så förfärligt stor värld ändå. Linköping är inte världens största stad, men det är ändå kul när man upptäcker gemensamma nämnare. Universitetsvärlden ska vi inte ens prata om, den är hemsk, krymper för varje dag som går.

Roliga samband:
1. Föreläsare 1 (min handledare) och föreläsae 2 (min hjälpande hand på lab) är sambo med varandra och har barn ihop. Bra Matilda, det missade du helt och hållet.

2. Arbetskamrat 1 tränade en termin kendo tillsammans med min kendotränare 1.

3. Kendotränare 2 är tillsammans med tjej som varit aktiv i min sektion.

4. Kendokompis 1 känner Simkollega 1.

5. Klasskompis 1 känner TVM-kompis 1

Så allting hänge egentligen ihop i en enda stor klump. Nu ska jag äta lunch för magen kurrar och hjärnan snurrar.

För övrigt knarkar jag Johnny Cash igen, kan inte hjälpa det...

Det Positiva: Kväll med <3
Det Negativa: Hungrig

When hearts like ours meet...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0