Intensiv dag

Det blev en lång intensiv dag igår, hade ont i fötterna när jag väl lyckades ta mig hem. Kändes dock som om jag kom en bra bit på vägen i allafall. Så nu är jag lite optimistisk igen, men börjar ändå känna av stressen av att tiden börjar rinna iväg.

När jag kom hem hann jag prata med mamma och pappa innan jag slängde i mig lite mat och cyklade till träningen. Kändes lite som om musten sögs ur mig, inte så peppad som jag brukar, kanske var jag rätt så mätt på kendo efter onsdagen och dessutom var jag trött efter den långa dagen. Lärorikt var det i allafall, fick öva massa Hiki, bakåttekniker, är ganska dålig på det så det var kul att träna. Fick dock inte till stampet något, men tajmingen funkade ibland. Sedan måste jag verkligen hela tiden tänka att jag ska hugga med vänster hand, för Andreas fick säga till mig flera gånger. Får ta och koncentrera mig på det några pass framöver. Lite ji-geiko blev det också och när jag väl kom hem så stupade jag i sängen efter att ha ätit en ruta mörk choklad med hallon och diskat. I helgen blir det att ta tag i lägenheten så den blir snygg, ren och uppvisningsbar för mina kära vänner.

Det Positiva: Flyt i labbandet.
Det Negativa: Trötthet

One step forward making two steps back...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0