Äckligt jobbigt...

Om helgen slutar med att man går och lägger sig klockan åtta på söndagskvällen, helt utmattad, med feber och sedan tvinga springa upp och spy innan man kan somna, så är man väldigt glad när man vaknar efter tio timmars sömn och bara känner sig lite trött. Nu börjar dock huvudvärken och det onda i nacken komma tillbaka så vi får väl se om jag överleve eftermiddagen. Det är ju bloddag så jag labbar för fullt, går inte att missa en sådan dag hur man än känner sig kvällen innan.

Det var en äckligt jobbig jobbdag igår, simtävling så jag var extrastäd vilket innebar städning av en massa äckliga toaletter och torrmoppa omklädningsrummet hundrafemtio gånger. Jag lär mig aldrig, jag ska fråga innan vad det är för slags jobb jag tackar ja till.

Hoppas på att försöken går bra och jag hinner med alla, då får jag åka hem igen.

Det Positiva: Pengar
Det Negativa: Ville inte ens äta choklad igår.

As sure as night is dark and day is light, I keep you on my mind both day and night....

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0