Tomt...

Så, då var det klart! Inskickat till examinator och nu är det bara att vänta och se vad hon säger, om jag ska göra om en massa eller hur det kommer att gå. Känns skönt och lite tomt och vad jag har irriterat mig de senaste timmarna. Först för att webmailen krånglade, för att jag inte kunnat se kommentarer i pdf och för att bilder hoppar omkring som jag vet inte vad i dokumentet. Allt ordnade sig tillslut i allafall och nu är det som sagt inskickat och jag är ledig ett par dagar i allafall. Borde dock börja snickra på en presentation endera dagen. Optimalt innan helgen eftersom jag åker bot då och vill ha så lite annat att tänka på som möjligt. Men, nu ska jag faktiskt vila lite också, lite saker att uträtta imorgon, men sedan så ska jag nog få det lite ledigt.

Idag har vi varit på ikea också och köpt en skohylla som ska skruvas ihop när jag kommer hem igen. Igår hände en annan stor sak också, jag skaffade FarmVille! Haha, nu blir jag snart tvungen att skaffa internet hemma så jag kan sköta om min farm. Ska pussa lite mer på Johan nu, han har gav mig godis när jag var som mest upprörd och läste igenom rapporten och kom med synpunkter.

Det Positiva: Av med saker och ting
Det Negativa: Snorighet

Det finns en sol bakom molnen...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0