Gör om gör rätt

Så nu är det mest pillgöra som gäller. Det vill säga göra om alla grafer jag ritat i resultatdelen. Skriva om utförande delen och göra om referenssystemet. Men det räknade jag nästan med eftersom jag vill ha samma system genom hela rapporten och nu har jag testat lite olika varianter. Gäller bara att komma fram till vad som är bäst. På torsdag ska vi mer diskutera resultatet och försöka komma fram till vad som har hänt, det blir knepigt att försöka skriva ihop något av det sedan, men jag får helt enkelt ligga i, sedan ska allt vara klart och vi, jag och handledaren, ska vara nöjda och då ska den skickas till examinator. Känns underligt, mycket underligt, men det ska nog ordna sig. Förhoppningsvis kommer hon inte att anmärka sönder den och sedan är det bara hoppas att det finns någon opponent där ute för mig som kan kolla på den också så jag får göra min framläggning. Mycket som snurrar unt i huvudet just nu. Så mycket som händer, men själv känns det som om jag står stilla inne i bubbla och inte riktigt har kontakt med omvärlden. Ibland vill jag bara sakta ner tiden eller stanna den helt. Men om det vore lätt och enkelt hela tiden skulle man ju inte uppskatta när det verkligen går riktigt bra.

Ska nu försöka göra så mycket som möjligt idag innan jag går hem så jag slipper stressa imorgon, för jag vill njuta av en ridtur med Hampus också.

Det Positiva: Snart, snart.
Det Negativa: Snart, snart..

Om huvudet slutar snurra kanske världen snurrar ännu fortare...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0