Hektiskt

Det händer så mycket att jag knappt hinner andas och verkligen inte skriva ner någonting. Jag lever i allafall och jobbar en massa, förhoppningsvis fortsätter det så för pengarna behövs ju. Sedan försöker jag hinna med allt annat därimellan och så får vi se hur länge jag orkar.

I helgen var jag i köping och hade det trevlig med spel, god mat och vin, som jag naturligtvis glömt namnet på. Sedan bowlade vi också och det är så roligt! Börjar komma på hur man ska få iväg klotet nu också, bara jag minns det till nästa gång.

Försöker bocka av sakerna på min lilla lista och det går bra, snart måste jag hem. Strumpbristen är total och jag ska försöka paniktvätta, hoppas på att det finns någon tid ledig i tvättstugan. Mat måste jag ha också så, jag som mest av allt bara vill sova.

Det Positiva: Rolig helg.
Det Nagativa: Måndag

Jag springer med andan i halsen och hoppas att jag hinner ifatt...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0