Uppe med tuppen

Vaknade tidigt i morse, närmare bestämt strax efter klockan fem. Sedan kunde jag inte somna om, vid kvart i sex gav jag upp och startade datorn, surfade omkring tills klockan ringde halv sju och har precis avslutat en långfrukost. Känns ganska bra faktiskt, tid över för att diska och göra ordentlig matsäck kommer jag till och med att ha. Känns alltid lite bättre när måndagen börjar på ett bra sätt, med en bra måndag får resten av veckan bli lite hipp som happ, måndagen blev ju bra och den sätter tonen och känslan för resten av veckan.

Denna vecka blir det en hel del att göra tror jag, en labrapport som det ska arbetas med idag, förhoppningsvis blir den färdig också. Ska fila och göra klart min del av projektet som vi ska gå igenom på fredag, sedan ska jag även skriva avtal denna vecka, gå på HLR-utbildning och vattenliväddning. Sedan hoppas jag få träffa Johan lite också <3

Det Positiva: Uppe med tuppen.
Det Negativa: Lite ont i nacken fortfarande.

Sun is rising....

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0