Nada

Idag har det inte hänt mycket alls. Ändå sitter jag här och ska skriva om det, blivit något av en rutin att summera dagen i bloggen, ibland går jag tillbaka, ändå till början och börjar läsa om inläggen. Då börjar jag minnas, hur det kändes då, vad jag tänkte och vad jag aldig skrev ut. Det kanske hade varit bättre om bloggen förblivit hemlig, för nu känns det inte som om man vill skriva precis allt, det kanske jag hade vågat om ingen visste vem det var som skrev. Eller kanske inte, jag är ju väldigt bra på att tänka inne i huvudet, men dålig på att kommunicera ut det, så det hade nog inte gått ändå. Ibland försöker jag i allafall sätta ord på mina känslor och då känns det extra skönt när jag har skrivit av mig. Men ibland så vet jag inte själv vad jag känner och hur ska jag då kunna sätta ord på det. Då är det bättre att bädda ner sig under en filt och fundera ut vad som egentligen händer.

I allafall, åter till dagen, sov ungefär tio timmar vilket var välbehövligt. Sedan var jag i skolan två timmar och jobbade på presentationen vi ska ha i nästa vecka, känns bra, vet ungefär vad jag ska säga. Så tog jag bussen in till stan och hämtade cykeln, känner mig lite mindre handikappad nu. Hem och micra lite lunch innan jag dog i sängen. Drog över mig en filt och tänkte att jag skulle sova en timme eller så, blev fyra. Klockan sex vaknade jag till av hunger och gick till affären för att handla. Har nu botat hungern med tunnbröd och brieost, kanske inte optimalt, men ack så gott. Nu börjar jag bli trött igen, så blir nog inte mycket mer gjort idag. Surfa runt lite kanske och titta på webb-tv, bara för att fördriva tiden något. Imorgon är det fredag och sedan helg!

Det Postivia: Sömn.
Det Negativa: Fortfarande lite trött.

I`m with you...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0