Sover och snusar genom allt.

Det gick inte så bra att ta sig hem igår, rättar sagt: jag tog mig inte hem överhuvudtaget, blev en till natt hos Johan. Gick och lade oss ganska tidigt och sedan bara sov och sov jag. Hörde inte ens när Johans klocka ringde och bara snusade vidare. Det slutade med att vi gick upp på förmiddagen istället för morgonen, kändes väl sådär, men det är ju alltid skönt att sova.

Cyklade sedan iväg åt varsit håll och jag gav mig av på jakt efter ved och vindskydd. Veden var inga som helst problem, hittade på det första stället jag letade på. Hittade till vindskyddet också som fick godkänt. Ska bli mysigt med årets första vindskyddsnatt! Tog mig sedan hemåt med cykel och ved, som tur var lyckade jag balansera fast vedpåsen i cyklekorgen och pakethållaren så jag kunde cykla. Några gånger på hemvägen var det nära att det hände en olycka, men det gick bra tillslut.

Det enda produktiva jag gjort utöver det är att lägga upp en beställning på kendokläder. Ohh, vad jag längtar! Ska bli så härligt med riktiga kläder, snart ska en shinai inhandlas också, då blir jag en riktig samuraj!

Så i morgon blir det plugga, hästar och vindskydd. Kvällen ska försöka ägnas åt pluggning också, vi får väl an se hur det går.

Det Positiva: Kendokläder på ingång.
Det Negativa: Sover bort stora delar av dagen.

Feel your heart beating..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0