p.s. I love you

Tillbringade kvällen med filmen p.s. I love you, den var bra, jag grät och skrattade om vartannat, mest så grät jag, men det var ungefär vad jag förväntade av mid själv. Den hade ett lagom bra slut också.

Sov gott gjorde jag i natt också, det var skönt, så vaknade jag lagom tidigt alldeles innan klockan ringde första gången och ägnade en timme åt att snosa. Nu har jag precis avklarat gröten och ska gå vidare med frukosten innan jag åker till jobbet.

Förövrigt håller min dator på att ge upp, den blir segare och segare att starta upp och plötsligt helt utan anledning låser den sig. Det är irriterande, men allt som är viktigt är i allafall säkerhetskopierat nu.

Det Positiva: Bra film.
Det Negativa: Vet inte riktigt hur mina ögon mår efter allt gråtande.

Jag vill också...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0