Core

Helt slut är jag nu, kommer att ha världens träningsvärk i mage och rygg ikväll och imorgon. Idag var jag nämligen och tränade på Sporthallen, Core var passet. Meningen var att jag och Elin skulle träna tillsammans, men ingen Elin dök upp så jag tog mod till mig och utforskade Sporthallen själv. Det var riktigt kul faktiskt, men jag insåg mina begänsningar och avbokade aerobicspasset senare ikväll. Nån måtta på det goda får det vara och man ska ju ta det lite lugnare när man precis börjar så man inte överanstränger sig. Kul som tusan var passet i allafall och om man blev trött så var det bara att vila. Jag kämpade på och gjode mitt bästa och detta ska jag absolut göra igen, kikar efter nya corepass på hemsidan och det blir nog på söndag eller måndag igen, sedan blir det träningsuppehåll en vecka då jag åker till mamma och pappa, så det vore skönt att hinna med ett pass till. Har ett cykelpass inbokat på fredag som jag fortfarande funderar på om jag ska gå på, får se lite hur det känns, cyklar gör jag ju ändå och om det fortsätter vara varmt och skönt kanske jag ska ut och springa istället.

Var ju meningen att jag skulle upp i morse också, men det gick inte så bra. I morgon tar jag dock nya tag igen, tror att jag ska åka tidigt till Hampus så jag har eftermiddagen till att plugga. Var till biblioteket idag och lånade böcker om Tjernobyl som jag ska kika i nu och börja skissa på en sammanställning. Känns som ett bra projekt som nog kommer att bli roligt att skriva om. Upplyftande när man läser att mest radioaktivt nedfall föll i Gävleborgslän, i Gävle och Sandvikenträkten. Jippi, men man vet ju sedan man var liten om en del sjöar som man inte ska äta fisk ur och pappas jaktlag får skicka in kött för att se att det inte är för höga strålningshalter. Så var det i alla fall när jag var liten, ska kolla på om det fortfarande gäller.

För övrigt verkar våren har kommit, men jag litar inte riktigt på den än.

Det Positiva: Inspirerande träning
Det Negativa: Sover för länge.

Vill lekaaa!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Syster

ja...vi kanske är lite självlysande..hehe...fast du måste vara mest eftersom du är född närmast :P



vill också säga att spinning är jättebra!! det är inte alls som att cykla själv. det är ju jättebra konditionsträning! man cyklar ju inte i sånt tempo och med sånna intervaller när man cyklar själv som när man går på ett pass :P tycker abselut att du ska gå på det! :D:D JÄTTEroligt är det!!

2009-04-01 @ 13:10:48
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0