Återförening

Började jobbet idag. Fick äntligen återse mina fina Head-Space GC-MS-maskiner. Hoppas på att de är snälla mot mig i sommar, den första metoden verkar bli bra iallafall så man får väl hålla tummarna. Blev förvånad öve hur mycket jag mindes nä vi satte igång. Det fanns där redo att bara plockas fram, mycket härligt. Kanske blir det så att jag hinner lära mig någon ny metod i år också, vore vekligen kul. På eftermiddagen fanns inte så mycket kvar för mig att göra så jag fick gå en timme tidigare, så jag åkte direkt vidare till skolan och pluggade med Lollo och Linda en timme. Känns inte som om jag har så stora förhoppningar om att det ska gå bra imorgon, men jag ska försöka i allafall. En glad nyhet är att jag klarade båda tentona i fredags och nu har tillräckligt med poäng för att ta ut examen efter exjobbet i november. Känns underbart, snart så är jag där!

Tillslut blev jag så hungrig att jag åkte hem och käkade macka med brieost och nyponsoppa. Nu är det meningen att jag ska ta upp anteckningarna igen och gå igenom det hela en gång till, men det gå trögt, får se till att ta mig själv i kragen nu! Dagen i morgon kommer att bli hektiskt och intressant att få ihop, tänkte hinna iväg till Hampus på kvällen och rida lite, får se hur det går med tenta och jobba och allt. Men det är viktigt att ta sig tid och ork till det som verkligen betyder något.

Det Positiva: Klarade tentor.
Det Negativa: Kommande tentor.

Come fly with me under the moonlight.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0