Bättre dag idag

I och för sig slutade gårdagskvällen väldigt bra med att Johan kom hit och mös lite på kvällen. Idag har varit en bätte dag på jobbet. Eller kanske inte direkt, allt är fortfarande kaos, men jag har gett upp fullständigt med att göra något åt det och de har även alla andra. Vi gör så gott vi kan och sen får det vara som det är. Lyckats svara ut en del som var gammalt och puttrat omkring lite. Kommer vara en hel hög att utvärdera imorgon då jag laddade maskinen full, hälften av dessa går ut i morgon också, men sen så ser man kanske ljuset i tunneln. Nästan.

Här hemma har jag fixat min Hakama inför kvällens träning. Upptäckte förra gången att en söm gått upp och så kan vi ju inte ha det. Gå omkring och visa halva låret, nänä, så nu är det fixat. Innan träningen blir det lite paj som står i ugnen nu, keso och purjolök, börjar bli riktigt hungrig. Sedan ska jag förbi och kolla in en lägenhet också innan det blir dags för veckans Kendo!

Det Positiva: Bryr mig inte så mycket.
Det Negativa: Trött i huvudet.

Kom äglar, kom älvo det börjar bli kallt...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0