Tillbaka i Sverige

Ja, vad skönt det var att sova i en skön säng utan äckliga kuddar som kliar och ger utslag, samt äta frukost i lugn och ro utan att det springer runt massa nissar och stressar en genom att ta bort de fat man är klar med. Jag överlevde i allafall hela veckan och har nog botat mig relativt bra från julhelgens sjukdom. Lite trött blev jag av flygresan, längtade hem och så blev flyget försenat eftersom markpersonalen var så långsamma. Så allt blev bara ännu jobbigare. Nu är jag dock piggare igen och längtar otroligt mycket hem till Linköping dit jag kommer i kväll. Mer om Egypten tänkte jag skriva på tåget ner, nu ska jag till och gå ut i det fina kalla vintervädret med snö innan det blir lunch och skjuts till tåget. Mycket som hänt so mjag vill berätta om och kanske kommer det lite bilder också.

Ska bli toppen att åka tillbaka till Linköping förresten, se mitt nya kök och träffa Johan igen, oj vad längesedan det var och vad jag saknat honom mycket.

Nu ut i solen och se om det värmer något.

Det Positiva: På väg hem igen.
Det Negativa: Det gör ont av saknaden ibland.

Long, long time ago, I can still remember...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0