Klant nummer 1!

Jo, det är jag det. Skulle ju jobba idag, trodde jag i alla fall. Kommer dit med andan i halsen direkt efter skolan. Vad konstigt, jag står ju inte med på schemat? Har jag fattat fel, ringer till chefen, jovisst har jag det, skulle ju jobba nästa fredag och nästa söndag, jaha, det kunde ju inte jag så fick avboka alltihop. Bye, bye money liksom! Lite snopet, men eftersom jag ändå var där tillbringade jag en och en halv timme i gymmet. Fick bekräftat vad jag redan vet, mina benmuskler fungerar som de ska, men några armmuskler har jag inte att tala om. Dessa är nu mycket trötta, medans benen mår toppen. Det var för övrigt skönt att vara på ett gym igen, flera år sedan sist, men jag mindes hur man använde de olika maskinerna, förutom en som jag inte stött på tidigare och den fick jag hjälp med av en annan människa som tränade. Ska försöka hinna träna där på torsdag igen, blir ett litet hål mellan det att jag slutar jobba och systers tåg kommer. Så trots att jag är lite förvirrad och klantig blev det en bra dag, ska nu ta vara på denna oplanerade ledighet, äta lite mat och läsa lite. Inte så dumt för en fredagskväll.

Det Positiva: Träning
Det Negativa: Inga pengar.

Skärpning i fabriken, sådan röra kan vi ju inte ha.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0