Pigghästen

Sov som en stock i ungefär 12-13 timmar. Vakande till vid tio igår kväll när jag fick sms, sedan sov jag oavbrutet till klockan åtta i morse, gick upp och stängde av mobilen innan jag gick och sov två timmar till. Inte för att den långa sömnen hjälpte så mycket, huvudet är tungt igen och min lägenhet har blivit belägrad av snytpapper, förkylning här!

Fick i alla fall iväg mig själv till Hampus. Han var rolig idag, fick upp farten ordentligt i skogen och han ville verkligen springa också. Hur kul som helst! Han har börjat fälla nu också, en matta av långa ljusa pälshår ligger på betonggolvet när man är klar att ge sig ut. Tyckte att det såg ut som om han njöt en massa av att bli borstad.

Nu på eftermiddagen har jag inte gjort någonting, bara läst och läst i Sagan om Drakens återkomst, börjar komma någon vart nu också.

Nu vill jag bara kurera mig från denna förkylning så tänkte försöka städa lite, ta en dusch och använda någon av ansiktsmakerna jag har i skåpet. Måste bli piggare till träningen i morgon!

Det Positiva: Pigghästen!
Det Negativa: Hjärnan trycker mot skallbenet...

Hur ska man veta hur man ska säga det man vill ha sagt.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0