Huvudet i tusen bitar

Mitt stackare huvud håller på att falla i bitar nu, men dagen är snart slut så det kan vila.

Shoppingturen in till stan var något av en framgång. Hittade ett par kängor på Naturkompaniet som jag slog till på, fic khjälp av en trevlig kille att prova ut. Även sockor och smörjningmedel inhandlades. Sedan bar det av till Myrorna, på jakt efter en fotölj, ingen framgång där, men jag inpulsshoppade en fin lite kruka för tio kronor, den ska min gran få bo i. Fick nämligen en gran i veckan som jag nu ska plantera i en kruka och låta växa. Blev ett besök i butiken Tebladet där fanns söta som teburkar som nu står i mitt skåp, vad kul det är att handla julklappar och födelsedagsprsenter till sig själv. Blev slutligen en tur till Stadium och några fina packpåsar följde med mig hem. Hittade även en butik som sålde naturgodis jättebilligt! Sedan jag kom hem har jag bara suttit och stirrat framför mig, gjorde misstaget att åka baklänges på bussen, men nu har jag börjat ta mig samman och ska äta lite mat. Sedan ska jag gå och sova, mer spännande än så blir inte min fredagskväll. Om jag orkar i morgon ska jag ta tag i några projekt, annars hoppas jag på en avslappnade dag utan jobbiga tankar.

Det Positiva: Kängor!
Det Negativa: Huvudet är i tusen bitar.

Borde lära mig lyssna mer på mig själv.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0