I´ts falling down

Snön den faller ovh faller och vad mer kan man önska sig så här en vecka innan jul förutom mer tid och motivation till att tentaplugga. Jag försöker leta fram den envishet som jag vet behövs för att klara av det här, men den flyr ständigt ifrån mig. Dock börjar jag sakta närma mig att klara 6 av 8 behövande poäng på tentan förutsatt att uppgifterna inte är allt för tillkrånglade. Hoppet är ju det sista som överger en, tre dagar kvar nu.

Annars så smet jag ut till Hampus och red i snöyran vilket gjorde under för min huvudvärk. Det blev lite prat med Jossan och att önska god jul för nu dröjer det hela två veckor innan vi ses igen. Jossan fick hemlagad kola o´ch hästarna lite morötter.

Nu ska jag hemåt och köpa julfrimärken, plugga lite till och sedan sova, imorgon ska jag upp i tid!

Det Positiva: En glad häst som älskar mat mer än människor.
Det Negativa: För lite tid.¨

It´s you and me...

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0