Drömmar slår in

För någon vecka sedan såg jag en stjärna falla och tänkte en önskan som nu verkar gå i uppfyllelse

Kroppen känns rätt okej nu, men huvudet känns tungt och trött så jag ska hem och sova är det tänkt ochi nte träna idag. Piggnar jag till så blir det på lördag istället. Jag måste lära mig och lyssna och inte bara köra på för att det är så roligt.

I mitt liv så händer det så mycket att det ibland snurrar framför ögonen. I helgen var vi på utflykt till Boda Borg i Oxelösund. Som fångarna på fortet fast hur många chanser som helst att klara rummen och stämplar istället för nycklar. Det var superkul och jag vågade så mycket mer än vad jag trodde. På måndagen kunde jag knappt röra mig för alla blåmärken som dök upp, men det var det helt klart värt.

Och nu längtar jag till julveckorna där det kommer att hända så mycket roligt, ungefär så här kommer det att se ut:
Tenta-Uppsala-Sevallbo-Linköping-Italien(Verona/Venedig)-Linköping jag längta väldigt mycket.

Nu ska jag fixa lite småsaker och sedan fara hemåt.

Det Positiva: Drömmar som slår in.
Det Negativa: Mörker

Du lyser upp mitt liv...


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Systersyter Elinonora

jag skulle kunna skippa julmaten och kanske få plats i din resväska utan att det blir så mycket övervikt ;P låter inte det som en kanoners idé ;P

2009-12-03 @ 19:26:29
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0