True Blood

Jodå, Matilda släpade fram sin tv från förrådet och såg premiären. Hädanefter får det bli med svtplay eftersom det går så pass sent och jag vanligtvis kommer att ha träning på onsdagar. Kändes i allafall bra att se det första avsnittet "på riktigt".
Det ser lovande ut även om de nedfällbara huggtänderna blir något jag får vänja mig vid, lite fånigt första gången det hände. Men den hade känsla, absolut, nu ska vi bara se om allt jag hört om Alexander Skarsgård stämmer. Fast jag gillade Bill jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med om huggtänderna...fnissade lite lätt jag:P



jag är också spänd på skarsgård...tyckte mest att bill var lite knepig...spännade och lite mystisk men när han kisar sådär så tycker jag att han absolut inte är het :P

2009-08-30 @ 19:48:10
Postat av: Elinor

håller med om huggtänderna...fnissade lite lätt jag:P



jag är också spänd på skarsgård...tyckte mest att bill var lite knepig...spännade och lite mystisk men när han kisar sådär så tycker jag att han absolut inte är het :P

2009-08-30 @ 19:48:35
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0