Not so good...

Ingen bra dag idag. Mest för att jag försökt tvinga mig själv att läsa en massa statistik och nu sitter med huvudvärk som jag fått av att läsa den tråkiga boken. Har dock skummat igenom det mesta och en hel del känner jag igen sedan jag läste kursen. Får se till att hitta motivationen. Imorgon blir det inte så mycket pluggande, ska iväg och jobba hela dagen på labbet. Mycket glad över det är jag, sedan har jag lovat att åka till Hampus också, men några timmar pluggande blir det nog också.

Dagen verkar dock sluta lovande eftersom Johan ska komma hit och vi ska hyra film och mysa. Har sakant honom nu när jag varit borta och båda har haft så mycket annat för sig.

Glampi och jag sommaren 2009

Det Positiva: Kommer ihåg mer än vad man tror.
Det Negativa: Facebook-biten, suck...

Come hold me again..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elinor

vilken fin bild :)

hur gick det med bloggdesignen??

skulle inte du och Frida fixa med det när ni träffades?? :D



coolt med Kendo mitt i stan :D



kram på dig :)

2009-08-17 @ 18:20:33
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0