Longering och travtur

Blev jobb idag också, stuffade runt en massa på lab och paltade med metanol och andra brandfarliga vätskor. Maskinerna gick super idag och jag har gjort två supermetoder. Kände mig som superwomen och oövervinnlig. Imorgon blir den en kortis på jobbet och stöka undan allt jag satt igång. Sedan blir det pluggdag och möte om exjobbet, så det händer en massa hela tiden.

Hampus kändes fin idag, vi hade travrunda, var ute en timme ungefär. Sedan skulle jag longera Joker också eftersom Jossan är sjuk i influensan och han har stått i över en vecka nu, men andra ird sedan jag senast red honom. Det gick över förväntan bra, kanske för att han sprungit av sig i förtvivlan runt, runt i hagen medan vi var borta. Han tycker inte så mycket om att vara ensam ute. Han klarar inte riktigt av att galoppera ordentligt på volt ännu, men i traven ser han så himla fin ut. Han har så bra steg och man verkligen ser att han jobbar med bakbenen. Sedan blev han trött och försökte komma undan, men vi kom rätt bra överrens.

Nu väntar duschen och lite föreläsningsanteckningar innan det är sängen. Imorgon kör vi hårt igen!

Det Postiva: Supermetoder.
Det Negativa: Rinniga ögon och rinnig näsa.

Can see it all so clear in my dreams...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0