Massa gott!

Blev en städ- och tvättdag idag, inte mycket annat, men nu skäms jag i allafall inte för lägenheten länge. Lite synd bara att man inte kunnat vara ute i det fina vädret, men jag hoppas att det blir lika fint i morgon när det blir Hampus först och sedan promenad in till stan för att hämta min cykel.

Eftersom lägenheten blev så fin så fixade jag till mig själv också så nyduschad och fräch tillbringade jag kvällen med en massa gott och en film, Brudens bästa man. Gillar konceptet att man kan hyra film på konsum så slipper man gå till ett till ställe. Nu funderar jag på om jag ska rota fram en till film eller sova, får se hur det blir, tål att funderas på en stund.


En massa gott till Matilda, mörk choklad är bra, för man vill bara ha ett par rutor innan man blir mätt.

Det Positiva: Gottigott och bra film under filten.
Det Negativa: Ibland håller jag inne för mycket.

Är det verkligen värt att åka berg-och dalbana? Tänk om man böjar spy.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0