Glasspremiär!

Trodde inte att det skulle hända så mycket denna dag. Planen var att plugga hela dagen lång. Lyckades ganska bra, sov lite fö länge i morse, men kom i väg till skolan i skaplig tid. Sedan kändes det som om jag var väldigt effektiv och fick mycket mer gjort än vad jag hade trott. Ett litet hopp började därmed lysa och jag är ganska optimistisk.

På kvällen gick jag en snabbis till affären för att handla lite till frukosten, fil och bananer så nu klarar jag mig till efter tentan, har två påsar med mammas börd också och en matlåda till imorgon. När jag kom hem föreslog Johan att vi skulle äta glass på stan. Det tackar man inte nej till, även om man redan ätit en glass tidigare. Eftersom jag är helt övertygd om att våren är här klädde jag på mig alldeles för dåligt. Efter en vecka i skogen hade jag helt glömt bort att det alltid blåser här på slätten. Som tur var fanns ju Johan där så vi kunde värma varandra lite. Det var tur att Bosses Glassbar hade öppnat, jag tog en kula kokossmak och en kula jordgubb, kändes som somriga smaker. Johan kallade dem tjejiga. Blev lite kyligt med både glass och blåst, men vi gick en promenad i parken efteråt för att få upp värmen. Så satt vi på berget ett tag och tittade, ganska lugnt och skönt. Det bästa var att få träffa Johan igen och hålla i hans hand. Han lyfte mig också, då blev jag glad.

Nu ska jag krypa ner under varma sköna täcket för att förbereda mig för ännu en fullspäckad dag.

Det Positiva: Återse Johan
Det Negativa: Kalla vindar.

And there I am, in your arms again, and I could not be happier.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0