Första springturen

Mums, mums, sitter här och käkar lite middag, bulgur med kikärtor, keso och sallad blev det idag, mycket gott. Var i skolan en stor del av dagen, först med projektabetet och sedan hade vi föreläsning på eftermiddagen, men föeläsaren hade en vårpresent till oss, blev klar redan efter en timme och fick gå ut i solen. Då åkte jag hem och så var det meningen att jag skulle iväg på core-pass, men det avbokade jag. Solen sken ju, ville ta vara på utomhustiden istället. Först somnade jag på sängen och sov en timme ungefär, men sedan tog jag mig ut i den värmande solen, blev två varv i elljusspåret, första blev både rask gång och lite löpning, men andra varvet sprang jag. Kendon har verkligen gjort mig motiverad nu, det finns en ramsa som tokio-polisen ropar nä det springer och tänar, denna har vi också tillämpat och den är helt perfekt att springa till. Man får ett sådant flyt när man ska springa i takt. Dst känns så mycket lättare att springa helt plötsligt. Märkte också till min glädje att kondisen inte är så illa som jag trodde. Visst var det lite jobbigt i början, innan jag kom in i det, men sedan gick det väldigt bra.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ägna kvällen åt. Känner inte för att plugga så mycket mer idag. I mogon planeras skopremiär och kanske kjol i skolan, om solen lyser som idag så satsar jag hårt på att det är sommar, om man låtsas så tror jag att den kommer fortare.

Det Positiva: Springtur
Det Negativa: Ögon som rinner.

It`s like a drug...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0