Scones och Yoga

Onsdag och full fart mot helgen som man kan uttrycka sig. Sitter här med ett avsnitt Grey´s Anatomy och allt vad det innebär, förljer inte längre några serier speciellt slaviskt, men Grey´s är trevligt, mest för att ens eget liv känns bra mycket enklare när man ängnat en timme åt deras tilltraslade.

Hela hlegen fixade jag och donade, tvättade fönstren och hängde äntligen upp de nya gardinerna, känns bra att få nått gjort i allafall. Saknade Johan som var ute på vandring och läste ut andra boken av Sagan om Drakens Återkomst. Skäms lite, men läste till halv sex på söndag morgon, så har jag inte läst sedan sista Harry Potter boken, ett tag sen det...

Igår var det äntligen dags att träffa Johan igen. Vi bakade scones, drack te och myste i hans soffa. Det var mysigt och ganska gott, roligare än att sitta på campus och fika i allafall.  Sen kan man ju dricka mycket mer och mycket godare te hos Johan än vad man kan få någon annanstans. Så gott är det teet att jag köpte det själv idag :D

Jag tror att jag har hittat träningsformen för mig nu. Promenad följd av yoga. Mår så bra av att vara ute i friska luften och nu är det nästan för kallt och torrt i luften för att jag ska klara av att springa. Yoga är någonting jag börjar tro på också, mår så bra efter varje halvtimme och ska köra på så här, kanske till och med vågar mig på att gå på ett grupppass framöver. Vi får se vad framtiden har i tanke.

Det Positiva: Yoga
Det Negativa: Sötsaker är gott!

You know the things you do to me, I can´t explane.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0