Västerut

God morgon världen!
Efter en tuff vecka med jobb är det så dags att packa och fara västerut, inte riktigt korsa atlanten, men i allafall stanna vid dess strand. Ser verkligen fram i mot det, men med en något rosslig hals håller jag mig från att skruva upp förväntningarna för högt. Eftersom jag är så envis som jag nu är kommer jag naturligtvis att komma hem och bli supersjuk, men antar att det är något man får ta när man inte kan hejda sig och vill vara med på allt roligt som händer.

Veckans glada nyhet är att jag fått ett av mina drömjobb i sommar, nio veckor med favoritanalysmetoden GC, kan inte bli bättre. Tyvärr är det också så att jag måste ta mig ur det andra veckolånga jobbet jag skrivit kontrakt för. Känns inte något vidare, men vill och känner att jag verkligen inte kan missa den här chansen. Hatar att göra människor besvikna, vilket ledde till att jag låg vaken större delen av natten och grubblade. Hoppas verkligen att det kommer att lösa sig och att jag lyckas hitta en ersättare. Sen får jag lära mig att leva med att en människa inte längre kommer att tycka speciellt mycket om mig. Tyvärr är det ju så att alla inte alltid ser din sida av saken eller gilla de beslut och val du tar.

Nu ska jag försöka sluta tänka på det och bara ha roligt på äventyret.

Dagens Positiva: Drömjobb i sommar.
Dagens Negativa: Rosslig i halsen och besvikna människor.

Vill ni förlja med oss, västeruuuuut....

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0