Vaccination

Upp i ottan återigen och iväg till skolan där jag försökte hitta motivationen att klara av den här statistik-kursen. Ibland gick det riktigt bra, men inte så att jag riktigt börjat hoppas på nått bra. Så det är bara att kämpa vidare i morgon och försöka klämma in lite mer i huvudet. Ska ta med mig lite musik då också för att stänga ute bakgrundljudet som idag bestod av ett gäng som pluggade organisk kemi. Åååhh, vad mycket intressantare och roligare det var att lyssna på dem istället för att kämpa på med mitt eget. Längtar till våren när det återigen blir vettiga kurser.

Mot kvällningen cyklade jag in till stan och fixade äntligen klart julkorten som nu ligger på lådan och förhoppningsvis kommer dit de ska. Jag gick även och vaccinerade mig inför resan, blundade när sprutan skulle in, men allt gick väldigt snabbt och bra. Idag fick jag också resebekräftelsen på posten, nu är det inte långt kvar, inte ens två veckor. Ska bli så härligt att komma iväg till solen, bada i havet och titta på alla fina fiskar som finns under ytan. Ska blir så kul att umgås med syster också, saknar henne. Igår satt vi och pratade i två timmar om allt möjligt. Pratade verkligen av mig, ungefär en timme bestod nog av hästprat och allt runt omkring dessa underbara djur.

Detta är vad som hänt i renoveringen idag.


Tror att det är elarbeten och målning som pågått.

Det Positiva: Slutet på en lång dag.
Det Negativa: Plugg plugg plugg

Dimma i luften, dimma i tankarna

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0